Retouren

RETOUR

Kan ik producten retourneren?
U kunt een product retourneren als u voldoet aan deze voorwaarden:
- het product bevindt zich in de originele verpakking en deze verpakking is ongeopend
- u retourneert binnen 14 dagen na aankoop

Hoe kan ik een product retourneren?
Door op de knop te klikken die u onderaan deze pagina vindt. Print dit ingevulde formulier voordat u op ‘Verzend het verzoek’ klikt. Het geprinte formulier voegt u bij het pakket. Na ontvangst beoordelen wij het product en bij goedkeuring krijgt u natuurlijk uw geld terug. De retourkosten zijn voor uw rekening.

Lukt het invullen van het formulier niet? Stuur dan een e-mail naar info@woodstyles.be. Vermeld in deze mail in ieder geval het ordernummer, uw telefoonnummer en natuurlijk de reden van retourneren. Het meezenden van enkele foto’s juichen wij toe.

Wat kost het retourneren?
U kiest zelf een koerier die het product naar ons terugbrengt. Woodstyles vergoedt deze kosten niet. Suggestie: koeriersdienst “Brenger koeriersdiensten” (www.brenger.nl/nl).

De retourkosten kunnen hoger uitvallen dan de bezorgkosten. Dit komt omdat Woodstyles een deel van de bezorgkosten voor eigen rekening neemt.

ANNULEREN

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Mocht u uw bestelling tussentijds willen annuleren, dan kunt u dit mailen naar info@woodstyles.be met vermelding om welke order het gaat. Echter kunnen wij niet beloven dat annuleren altijd lukt. Zodra de bestelling al overgedragen is aan de transporteur kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. Zodra u dan uw bestelling binnen heeft, kunt u hem wel retourneren (zie hierboven de retourregels).

Zitten er kosten verbonden aan het annuleren?
Als de order nog niet in behandeling is genomen, zitten er geen kosten aan. Uitzondering is wel wanneer u heeft betaald met een creditcard. De creditcard kosten (1,8% van de aankoopsom) worden niet vergoed en zijn dan voor uw eigen rekening.

 

GARANTIE

Wanneer valt een product onder garantie?
Ondanks dat Woodstyles u de beste kwaliteit wil bieden, kan het natuurlijk gebeuren dat een product kapot is. Wanneer dit het geval is, kunt u ons een e-mail sturen. Vermeld in de mail in ieder geval het ordernummer en uw telefoonnummer en voeg foto’s van de schade toe. Wij zullen altijd streven naar een passende oplossing.

Woodstyles verkoopt veelal houtproducten. Deze producten zijn nog onbehandeld. U dient ervoor te zorgen dat u uw houtproduct op korte termijn behandelt. Hiermee voorkomt u vuil en vocht. Ook zorgt dit ervoor dat het hout zo minimaal mogelijk gaat “werken”.

Wat is het garantietermijn?
De wettelijke garantietermijn is twee maanden na aankoop. De aankoopdatum vindt u op uw factuur.